Šviesoforas kaip klasės valdymo priemonė

Kada tinka?

Tam, kad klasėje tvyrotų darbinė, o ne turgaus aplinka, siūlau pasinaudoti paprastu, bet žaismingu ir efektyviu metodu – šviesoforu.

Priemonės:

Mums reikės trijų spalvų (pagal šviesoforą) plastikinių, vienkartinių lėkštučių, skalbinių smeigtukų (kiekvienam mokiniui po vieną asmeninį), virvelės lėkštėms sujungti.

Eiga:

Užsivardinę skirtingas lėkštutes (,,Pavyzdingas elgesys“, ,,Nurimk ir susikaupk“, ,,Informacija tėvams“ arba kt.), kiekvienos pamokos pradžioje sukabinam visų mokinių segtukus ant žalios lėkštutės. Kai mokiniai pradeda kelti šaršalą, galima skirti vieną žodinę pastabą, o po to, nesureagavus, perkelti smeigtuką ant geltonos lėkštutės. Jei mokinys ir po to nereaguoja, perkeliame smeigtuką ant raudonos lėkštutės ir informuojame apie tai tėvus.

Tinka:

Su 5-7 kl. mokiniais tai veikia PUIKIAI.

14628272_1241155785906225_210765206_n

 

Igoris RM6

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s