Kada tinka?
Norint skatinti kūrybiškumą, padeda išskirti analizuojamo objekto savybes, bruožus, funkcijas, padeda susisteminti išmoktą medžiagą.
Metodo esmė:
1. Mokiniai dirba grupėse.
2. Grupės gauna popieriaus lapą, spalvotą rašiklį ir parašo sąvoką, instituciją, reiškinį, susijusį su praėjusios pamokos tema.
3. Visos grupės tuos lapus sukabina ant sienų. Tuomet galerijos principu ant kitų grupių lapų žymi, ką atsimena apie sąvoką, instituciją, reiškinį (gali būti bruožai, savybės, funkcijos ir pan. Priklauso nuo temos). Galerijos lankymas vyksta tol, kol visos grupės aplanko kitų grupių lapus ir ten palieka įrašus. Ant savo lapo ta grupė nieko nerašo.
4. Mokiniams sugrįžus į savo vietas, imama po vieną lapą iš galerijos, grąžinama savininkų grupei ir aptariama su visa klase. Mokytojas apibendrina, kas buvo gerai išskirta, į ką dar reikėtų atkreipti dėmesį.
Roberta RM6