Kiekvienos naujos temos (nesvarbu, kalbos, literatūros ar kalbinio ugdymo) pradžioje pasiūlykite mokiniams nusipiešti (arba atspausdinkite ir įduokite kiekvienam patys; mes tuo tarpu turime mokymosi aplankus, tai jiems tereiks turėti baltų A4 formato lapų) taikinį – puikų mokinių gebėjimų ir žinių fiksavimo įrankį. Apskritimų taikinyje skaičius priklausys nuo to, ką ir kiek norėsite matuoti. Kiekvieną apskritimą užvardinkite, pvz.:
Ką apie tai mokiausi ankstesnėse klasėse?
Šios temos panaudojimas (kur esu panaudojęs šią temą praktiškai?)
Lieka neaišku…
Įsidėmėjau, kad…
Paskutinįjį apskritimą palikite paskutinei temos pamokai. Į kiekvieną apskritimą mokinys turintis klijuoti spalvotą lipduką (gali būti kainos lipdukai ar kt.) su prierašu atitinkamoje skiltyje – jei skiltis ,,Ką apie tai mokiausi ankstesnėse klasėse?“, mokinys gali užklijuoti lipduką su prierašu ,,Mokiausi…. ir ….“. Užpildžius visą taikinį, tampa akivaizdu, kurioje vietoje atsirado spragos ar kurios vietos pasisekė puikiai.
Igoris RM6