Lietuvių kalba 5-8 kl.: užklasinio skaitymo dėžutė

14620024_1241161545905649_1522450705_n

Kada tinka?

Tam, kad užklasinio skaitymo aptarimas būtų prasmingesnis, vizualesnis ir įdomesnis, siūlau susipažinti su knygų dėžute!

Kaip veikia?

Praėjusį trimestrą uždaviau vaikams pasirinkti vieną knygą (kurią perskaitė per tris mėnesius) ir pagal jos siužetą, simboliką, pagrindinių veikėjų išgyvenimus sukurti knygos dėžutę. Tai tarsi visa knyga, vizualizuota ir sutalpinta į dėžę. Kuriant dėžutę, buvo leidžiama naudotis visomis technikomis – karpiniais, klijavimais, piešimu, lankstymu, modeliavimu ir t.t.

Apžiūrėjome beveik šimtą skirtingų knygų dėžučių. Mokiniai refleksijose rašė, kad toks savarankiško skaitymo pristatymas pagyvina monologą ir leidžia klausytojui susidomėti perskaityta knyga.

 

Igoris RM6

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s